Psychologia Doświadczeń Subiektywnych (PDS)

Edycja Online

  • 1 tydzień: 12-15 czerwca 2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • 2 tydzień: 26-29 czerwca 2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • 3 tydzień: 10-13 lipca 2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • 4 tydzień: 11-14 września 2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • 5 tydzień: 25-28 września 2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • 6 tydzień: 9-12 października 2023 w godzinach 17.00 – 21.00
  • wrzesień-październik – 3 x 1,5 godziny – Sesje indywidualne

Cena: 15 900 zł brutto

Zapisz się / Rezerwuj miejscePowiadom mnie o nowym terminie

Opis szkolenia

Szczegółowe informacje na temat kursu „Psychologia Doświadczeń Subiektywnych”

Psychologia Doświadczeń Subiektywnych to program stworzony w wyniku wielu lat doświadczeń i badań Instytutu Kognitywistyki oraz osobiście Macieja Bennewicza wraz z zespołem. Bennewicz od 34 lat zajmuje się pracą z ludźmi i dla ludzi w obszarze szeroko pojętego rozwoju osobistego – od terapii po coaching, tutoringu, mentoring oraz szkolenia kompetencyjne. Organizacje stworzone na przełomie lat przez Macieja Bennewicza zajmowały się również badaniami socjologicznymi.

Od 4 lat Instytut wykorzystuje odkrycia współczesnej neurofizjologii, neurobiologii i kognitywistyki. Scala je i tworzy narzędzia oparte na mechanizmach neuroplastyczności mózgu.

Od 23 lat Bennewicz wraz różnymi zespołami tworzy innowacyjne przedsięwzięcia biznesowe w obszarze edukacji i rozwoju (m.in. firma Persona, Wydawnictwo Coach & Couch – Autobus i Kanapa, Norman Benett Group, a obecnie Instytut Kognitywistyki).

Kognitywistka to nowoczesna dyscyplina naukowo- badawcza i rozwojowa o charakterze synkretycznym i synergicznym. Kognitywistyka nie skupia się na wybranych metodach jak np. podejście procesowe, systemowe, psychodynamiczne lub poznawcze, ale eksploruje je wszystkie – wychwytujące te modele i narzędzia, które okazują się najbardziej pomocne i skuteczne w pracy z ludźmi.

Na podstawie naszych doświadczeń, w ślad za wybitnymi postaciami takimi jak Carl Gustv Jung, Arnold i Amy Mindell, Ken Wilber, Stanislav Grof, James Hillman – doszliśmy do wniosku, że jedyną, skuteczną drogą do poznania, zrozumienia i wsparcia jednostki jest podejście subiektywne, całkowicie indywidulane, osobnicze. Również wieloletnia praktyka terapeutyczna, coachingowa i superwizyjna potwierdziła nasze intuicje i doświadczenie cytowanych mistrzów.

Poznając człowieka zapomnij wszystko co wiesz i stwórz psychologię od nowa!

Znaczy to, że akademicka psychologia i socjologia tylko w jakiejś części opisują sprawy i dylematy ludzkie. Znane i stosowane modele terapeutyczne mają tę wadę, że posługują się nierzadko sztywnymi ramami pojęciowymi – jedne obszary nadmiernie akcentując (np. seksualność człowieka) inne ignorując (np. relacje w grupie społecznej). Psychometria i socjometria, czyli popularne testy obrazują jedynie niektóre aspekty osobowości ludzkiej inne całkowicie pomijając. Ponadto wyniki powstałe na skutek badania kilkunastu a czasem zaledwie kilku osób podawane są jako norma lub przeciwnie jako patologia dotycząca całej populacji ludzi.

Nierzadko coach, terapeuta, mentor – wchodząc w relację z drugim człowiekiem nieświadomie może dokonywać dziesiątków założeń na temat natury ludzkiej i problemów klienta. Tymczasem człowiek to indywidualna historia, opowieść, którą jednostka sama sobie opowiada częstokroć powtarzając w niej to wszystko, o czym wcześniej jej opowiedziano. Jesteśmy narracyjni a to oznacza, że opowiedziano nam nasz świat a także opowiedziano naszą osobowość we wczesnym dzieciństwie, następnie utrwalono w młodości, my zaś, dorośli powtarzamy opowiedziane wzorce i schematy jako oczywiste, niezmienialne i nieusuwalne fakty. Z powodu narracji, czyli powtarzanych sobie opowieści cierpimy i odnosimy sukcesy. Jednakże proces ten najczęściej bywa nieświadomy a schematy – zawodne, fałszywe, tylko częściowo dopasowane do rzeczywistości.

Tak powstał program (PDS- PSE). Jego celem jest wieloetapowe, wszechstronne przygotowanie edukatora-terapeuty do pracy rozwojowej z drugim człowiekiem jako:

  • Wsparcie ogólnoludzkiego rozwoju jednostki
  • Wzmocnienie osobistych zasobów jednostki
  • Wsparcie i wzmocnienie procesu zdrowienia

Szczegóły szkolenia

Psychologia Doświadczeń Subiektywnych

Dla kogo?

Program jest skierowany do wszystkich osób zajmujących się profesjonalnym procesem terapii, coachingu, mentoringu, tutoringu, zarządzaniem ludźmi a także szeroko pojętym wspieraniem rozwoju, edukacją oraz procesem zdrowienia.

Dobrą rekomendacją do przystąpienia do kursu jest posiadanie wiedzy i zawodowej biegłości w pracy z ludźmi, a także znajomość podstawowych zagadnień psychologicznych. Kurs ma charakter zawansowany. Jest oparty w trzeciej i czwartej części programowej na pracy własnej pozwalającej prześledzić pełen proces rozwoju a także uleczyć (uzdrowić) osobiste zranienia.

Korzyści

  • Uczestnicy zapoznają się z wieloma językami (sposobami) budowania relacji i komunikacji z ludźmi, a każdy z nich będzie uzupełniony odpowiednimi narzędziami (technikami, ćwiczeniami) służącymi do tworzenia świadomego kontaktu w procesie osobistego rozwoju
  • Uczestniczy przejdą osobisty proces rozwojowy pod okiem doświadczonych superwizorów – w celu uzyskania spójności i równowagi osobistej
  • Uzyskają biegłość w rozumieniu i stosowaniu założeń PDS wraz z dedykowanymi specjalnie do tej metody narzędziami
  • Uzyskają biegłość w prowadzeniu sesji z klientami z zastosowaniem metody oraz filozofii PDS z wykorzystaniem odpowiednich, dedykowanych do PDS narzędzi
  • Uzyskają licencję – certyfikat PDS uprawniający do powoływania się na metodę, stosowania metody i legitymowania się uprawnieniami do stosowania PDS w praktyce
  • Uzyskają prawo do uczestniczenia w trzech darmowych superwizjach grupowych online rocznie począwszy do zakończenia kursu przez kolejne 24 miesiące

Trenerzy

Maciej Bennewicz

Założyciel Instytutu Kognitywistyki, wykładowca kognitywny, superwizor, master coach, mentor

Twórca programu coachingowego European Quality Award akredytowanego przez European Mentoring and Coaching Council realizowanego w Bennewicz Instytut Kognitywistyki. Twórca programu mentoringowego kształcącego zawodowych mentorów zgodnie z kodem etycznym EMCC…

więcej

Anna Jera

Dyrektor Programowy Instytutu Kognitywistyki, wykładowca, trener kognitywny, mentor, coach

Ukończyła Uniwersytet Wrocławski na Wydziale Prawa i Administracji, Szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachów w Grupie TROP, studia podyplomowe w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Rozwój Regionalny…

więcej

Program szkolenia

Psychologia Doświadczeń Subiektywnych

Etap I. Poznawanie języków, którymi porozumiewają się ludzie

Języki, którymi się posługujemy w relacjach z innymi ludźmi, to nie tylko języki naturalne lub narodowe jak język polski, francuski czy hiszpański lub najbardziej popularny język świata – angielski. To przede wszystkim sposoby wyrażania siebie, własnych pragnień i potrzeb, obaw i lęków, lecz również języki wpływu jak: manipulacja, kłamstwo, presja.

W krótkich, treściwych formach webinarowych będziemy prezentować różne języki, będziemy nazywać ich siłę komunikacyjną i za każdym razem prezentować narzędzie (technikę, ćwiczenie) umożlwiające twórcze wykorzystanie danego języka do budowania, polepszania i wzmacniania relacji z ludźmi. Będziemy również szukać odpowiedzi na pytanie – jakie praktyczne przełożenie ma konkretny, omawiany język na codzienne życie zwykłego człowieka.

Pierwszy etap kursu PDS będzie polegał na obowiązkowym odsłuchaniu nagranych sesji i wykonaniu wszystkich ćwiczeń w projekcie „21 spotkań – 21 języków”, które są dostępne na https://online.instytutbennewicz.pl/product/21-spotkan-cykl-21-webinarow

Struktura webinarów „21 spotkań – 21 języków” – program ramowy

  1. O czym był webinar, czego dotyczył „język”
  2. Czym jest język? – Jak rozumiemy to pojęcie (przypomnienie – z wyjątkiem pierwszego spotkania, w czasie którego po raz pierwszy zarysujemy pojęcie języka)
    • Odwołanie do książki „21 spotkań” autorstwa: Maciej Bennewicz oraz Katarzyna Zaremba
    • Metafora i język poetycki oraz filozoficzny zawarty w książce jako języki uniwersalne
    • Jedne „prawdziwe” języki to język poezji i filozofii, gdyż tylko one wyrażają najgłębsze tajniki natury ludzkie oraz znaczące dla ludzkiej egzystencji treści
    • Inne języki to przede wszystkim forma mająca wyrazić treść (np. język potoczony, polityka, negocjacje, muzyka, matematyka)
  3. Dzisiejszy język – o czym będzie mowa?
  4. Czym jest dany język? (np. język snów)? – najważniejsze pojęcia
  5. Jakie ma praktyczne przełożenie temat dzisiejszego języka na życie codzienne?
  6. Ćwiczenie praktyczne – technika – metoda – ćwiczenie
  7. Krótkie podsumowanie – zadanie inspirujące
  8. Zapowiedź kolejnego spotkania i jego tematu

Będziemy zajmować się m.in. następującymi, kolejnymi językami:

  • Spotkanie 1. Język miłości (czas trwania 72 min)
  • Spotkanie 2. Język wampirów (czas trwania 41 min)
  • Spotkanie 3. Język kosmity, czyli osoby innej niż wszyscy (czas trwania 40 min)
  • Spotkanie 4. Język snów (czas trwania 42 min)
  • Spotkanie 5. Język trójkąta dramatycznego, ofiara – sprawca – zbawca (czas trwania 42 min)
  • Spotkanie 6. Język Matki Polki (czas trwania 50 min)
  • Spotkanie 7. Język dziecka (czas trwania 42 min)
  • Spotkanie 8. Język szczęściarzy (czas trwania 46 min)
  • Spotkanie 9. Język zmiany (czas trwania 45 min)
  • Spotkanie 10. Język (bez) lęku (czas trwania 54 min)
  • Spotkanie 11. Język samoakceptacji (czas trwania 46 min)
  • Spotkanie 12. Język szczęśliwej bez winy (czas trwania 47 min)
  • Spotkanie 13. Język talentu (czas trwania 45 min)
  • Spotkanie 14. Język zmiany (czas trwania 49 min)
  • Spotkanie 15. Język równowagi (czas trwania 47 min)
  • Spotkanie 16. Język oporu psychologicznego (czas trwania 58 min)
  • Spotkanie 17. Język snów (czas trwania 58 min)
  • Spotkanie 18. Język manipulacji (czas trwania 62 min)
  • Spotkanie 19. Język (bez) przemocy (czas trwania 52 min)
  • Spotkanie 20. Język (bez) wewnętrznego cienia (czas trwania 58 min)
  • Spotkanie 21. Język zasobności i dobrostanu (czas trwania 58 min)

Etap II

Będzie to etap wiedzowo-praktyczny – 48 godzin poświęconych podstawom naukowym i merytorycznym PDS.

Moduł 1. Fundamenty

  1. Fundamenty Psychologii Doświadczeń Subiektywnych
    1. Subiektywność i obiektywność – dwa modele rzeczywistości
    2. Pomiędzy moim światem wewnętrznym a zewnętrznymi normami
    3. Człowiek w procesie budowania mostów pomiędzy obszarem indywidulanym a światem otaczającym (zewnętrzna realność)
  1. Diagnoza i patologia – dwa niepokojące terminy współczesnej psychologii
    1. Co to znaczy spatologizować, czyli uznać kogoś za „przypadek kliniczny”?
    2. Współczesna psychologia w ślepej uliczce patologizacji, psychometrii oraz diagnostyki opartych na testach oraz skryptach objawowych
    3. Od etykiety do indywidualnego języka ekspresji. Kim jesteś? Jaka jest twoja tożsamość?
  1. Duch i duchowość – dwa pojęcia, których unika współczesna psychologia i język naukowy
    1. Co kryje się pod terminem duchowość?
    2. Duch i duchowość w świetle neurobiologii i kognitywistyki. Gdzie szukać owych 21 gram duszy?
    3. Duch i dusza, dwa pojęcia uzupełniające się. Duch i duchowość jako centralna idea spajająca. Dusza jako idea osobistej integralności
    4. Jak w racjonalnym świecie rozwijać osobistą duchowość?
  1. Ćwiczenia i zdania domowe

 

Moduł 2. Niedualność – spójność

  1. Praca na zasobach. Co to znaczy być zasobnym?
    1. Dlaczego praca na zasobach a nie praca na deficytach?
    2. Czym są zasoby? Od inflacji do integracji. Od integracji do iluminacji
    3. Świadomy proces budowania zasobności duchowej – w drodze do agape
  1. Zjawiska nieliniowe i niedulane
    1. Jak wyjść z pułapki dualizmu i mechanizmu sprzeczności?
    2. Synchroniczności i manifestacja, czyli gdy w życiu przytrafiają się cuda
    3. Gra trickstera, czyli bolesna nauka, którą przynosi nam błazen – prześmiewca
    4. Czasem proces zmiany i rozwoju oznacza przerwanie procesu. Jak odejść? Jak przerwać toksyczną relację?
  1. W drodze do integracji
    1. Psychika ludzka w imadle pomiędzy przeszłością i teraźniejszością
    2. O co chodzi z potęgą teraźniejszości? Skąd wiemy, że czas jest iluzją choć przecież życie płynie od wczoraj do jutra? Teraźniejszość jako spójność
    3. Matryca kwantowych (skokowych) wyborów. Jak poruszać się świadomie po matrycy wszelkich możliwości?
    4. Proces, czyli rzeczy dzieją się emergentnie (same przez się)
    5. Dlaczego dawni taoiści mieli rację w świetle kognitywistyki? Wspieraj i akceptuj, ale nie przeszkadzaj w samoistnym procesie rozwoju
    6. Spójność jako wymiar spoistej, koherentnej, samoświadomej, refleksyjnej osobowości
  1. Ćwiczenia i zadania domowe

 

Moduł 3. Pożegnanie traum dzieciństwa

  1. Język duchowości, czyli co kryje nasza nieświadomość?
    1. Dwa centralne archetypy – jaźń i cień
    2. Treści cienia oraz ich rzutowanie na świat zewnętrzny
    3. Projekcje cienia i projekcje idealizacyjne
    4. Jak usunąć projekcje?
  1. Duchy i demony, czyli traumatyczne tematy z którymi trudno się uporać
    1. Czym są traumy i dlaczego zalegają w naszym umyśle?
    2. Jak pracować z traumami?
    3. Lęk uogólniony z czego się bierze i jak wyciszać reakcje lękowe?
  1. Uzdrawianie syndromu Davy’ego Jonesa, czyli jak wygoić zranione serce?
    1. Porzucenie, rozstanie, rozwód, czyli zranienie po rozstaniu
    2. Jak leczyć traumę porzucenia (bycia porzuconym, zostawionym)?
  1. Uzdrawianie Syndromu Tia Dalmy / Calypso, czyli jak uwolnić się od poczucia winy z powodu bycia raniącą?
    1. Zostawiam, odchodzę, porzucam, czyli prawo do odejścia
    2. Jak leczyć traumę tej/tego która/która zostawia?
  1. Żałoba po dzieciństwie
    1. Dzieciństwo jako okres wypartych zranień i traum
    2. Dzieciństwo jako wdrukowany program na życie. Nieświadome programy dzieciństwa realizowane w dorosłości
    3. Ludzie raniący bezbronne dziecko. Dlaczego ranią? Jak się od nich uwolnić?
    4. Porządek życia i porządek śmierci. Raniąca przeszłość jako trucizna
    5. Uwolnienie od dzieciństwa – świadomy proces żałoby po dzieciństwie
  1. Ćwiczenia i zadania domowe

Moduł 4. Powitanie szczęśliwej dorosłości

  1. Koncepcje szczęścia, które zna psychologia
    1. Jak świadomie wzmacniać i budować szczęście?
    2. Czy szczęścia można się nauczyć? Czy szczęście można wytrenować?
    3. Cechy człowieka szczęśliwego – jak je rozwijać i wzmacniać w świecie pełnym przeciwieństw?
  1. Świadome relacje i miłość dojrzała
    1. Symptomy dojrzałej relacji – miłość dojrzała
    2. Krzywda i wina – dojrzałość i współzależność
    3. Warunki dojrzałej relacji. Kiedy relację budować, kiedy odbudowywać, a kiedy trzeba się rozstać?
    4. Wampir energetyczny i jego różne oblicza
    5. Osoby narcystyczne i toksyczne jak się chronić przed ich energią?
  1. Wielkie zadanie inicjacyjne
    1. Kto uczyni cię dorosłym, jeśli rodzice zawiedli?
    2. Czym jest inicjacja? Rytuały inicjacyjne i współczesność, co czyni człowieka dorosłym?
    3. Dlaczego dorosłość jest wspaniała? Co czyni dorosłość atrakcyjną?
    4. Jak stworzyć proces własnej inicjacji?
    5. Plan wielkiego zadania inicjacyjnego
  1. Ćwiczenia i zadania domowe
  2. Egzamin test po II etapie

Również ten etap zostanie podsumowany testem wiedzowym wielokrotnego wyboru. Po tym etapie uczestnicy będą mieli czas (około jednego miesiąca) na przygotowanie i przeprowadzeni dwóch lub trzech ćwiczeń praktycznych, w ramach osobistego auto-rozwoju. Będą to m.in. „Żałoba po dzieciństwie” lub/i „Uleczenie traumy” lub „Uleczenie syndromu Davy’ego Jonesa” oraz „Wielkie zadanie inicjacyjne”. Efekt zadań zostanie omówiony na obowiązkowych sesjach indywidulanych z superwizorami we wrześniu i październiku 2022.

Etap III sesje indywidulane

Każdy z uczestników odbędzie 3 sesje life coachingowe-superwizyjne online ok. 90 minutowe na przestrzeni września – października 2022. Sesje będą poświęcone indywidualnym celom rozwojowym każdego z uczestników z osobna. Będą prowadzone indywidulanie w trybie face to face online z superwizorami Instytutu. Ich głównym celem będzie omówienie i ewaluacja trzech kroków rozwojowych wynikających z omawianych wcześniej konceptów rozwojowych:

  • Uleczenie (uzdrowienie) po rozstaniu albo w wyniku rozstania lub na skutek traumy
  • Żałoba po dzieciństwie – albo/i rozstanie się z niechcianą przeszłością
  • Inicjacja do dorosłości – dojrzałość wolna i współzależna, zdolność do eksplorowania i tworzenia szczęścia jako zasobności

Etap IV grupowa praca rozwojowa z wykorzystaniem poznanych modeli i technik

  1. Sny i język snów
  2. Hipnoza i język wyobraźni
  3. Kreatywność i język artysty
  4. Manipulacja i język wampira
  5. Spójność i język równowagi
  6. Iluminacja i język przebudzenia

Struktura webinarów – program ramowy

Psychologia Doświadczeń Subiektywnych

Dzień pierwszy

  1. O czym był poprzedni webinar, czego dotyczył poprzedni temat – odwołanie do nagrania na https://instytutbennewicz.pl/szkolenia-online/ (z wyjątkiem pierwszego spotkania)
  2. Dzisiejszy język – dzisiejszy zakres tematyczny – o czym będzie mowa?
    • język snów, hipnozy, spójności
    • Z jakiego powodu dany obszar jest tak ważny dla procesu rozwoju
  1. Czym jest dany język? (np. język snów, język spójności itd.)? – najważniejsze pojęcia
    • Odwołanie do książki „21 spotkań” autorstwa Maciej Bennewicz i Katarzyna Zaremba oraz „Szczęśliwa bez winy” autorstwa Maciej Bennewicz i Anna Jera
  1. Jak możemy wykorzystywać dany obszar (np. sny, hipnozę, spójność itd.) do pracy z klientami?
  2. Jakie ma praktyczne przełożenie temat dzisiejszego języka na życie codzienne?
    • W jaki sposób oddziałuje na proces dany język /obszar?
    • Jak oddziałuje na klienta? W czym pomaga? Co wspiera?
  1. Jak pracować np. ze snami, hipnozą, spójnością itd.?
    • Technika pracy w danym obszarze
    • Na co zwrócić uwagę? Jak pracować?
  1. Model ćwiczenia praktycznego – technika – metoda – ćwiczenie
  2. Krótkie podsumowanie – krótkie zadanie inspirujące na następny dzień

Dzień drugi

  1. Podsumowanie modelu pracy w danym temacie np. język snów, hipnozy, spójności itd.
  2. Przypomnienie: techniki – metody – ćwiczenia
  3. Ćwiczenia praktyczne online
  4. Omówienie poszczególnych ćwiczeń – wnioski
  5. Zapowiedź kolejnego spotkania i jego tematu
  6. Podsumowanie i wnioski końcowe

Etap IV będzie podsumowany/ewaluowany przy pomocy testu wiedzowego (część teoretyczna) oraz w wyniku analizy wybranego snu, pracy plastycznej lub innego przykładu. Analizę uczestnik powinien przeprowadzić w formie nagrania video lub audio maksymalnie 10 minutowego, udostępnionego do weryfikacji superwizorom Instytutu do wcześniej ustalonego terminu granicznego.

Etap V Certyfikacja

Proces certyfikacji oraz uzyskiwania licencji BIK PDS przebiega kilku etapowo w czasie trwanie całego kursu i składa się z następujących elementów:

  1. Wszechstronna znajomość oraz zrozumienie prezentowanego materiału w tym zdolność do stosowania narzędzi w praktyce
  2. Pozytywne zaliczenie testu z Etapu I
  3. Realizacja osobistego projektu – zadania: „Żałoba po dzieciństwie” lub/i „Uleczenie traumy” (lub inne ustalone z superwizorami) oraz „Wielkie zadanie inicjacyjne” po Etapie II
  4. Pozytywne zaliczenie testu po etapie II
  5. Odbycie 3 sesji coachingowo-superwizyjnych i omówienie projektów – zadań rozwojowych (etap III)
  6. Zaliczenie testu po etapie IV
  7. Przedstawienie analizy audio lub video wybranego tematu (sen, praca plastyczna, wizja hipnotyczna itp.)
  8. Omówienie całości procesu oraz feedback z analizy audio lub video na jednej sesji feedbackowej z superwizorem w umówionym wcześniej terminie
  9. Zaliczenie całości kursu i przyznanie certyfikatu

Uczestnik otrzyma:

  • Książki:
  1. „21 Spotkań” – M. Bennewicz i K. Zaremba
  2. „Tao i samoświadomość” – M. Bennewicz,
  3. „Przerażające oddziaływania na odległość” cz. I – III – M. Bennewicz
  • PDF-y wszystkich prezentowanych treści merytorycznych
  • Dostęp do wszystkich nagrywanych materiałów merytorycznych
  • 17 i ½ h zegarowych zajęć – webinariów (etap I) + 48 h zeg. webinarów fundamentalnych (etap II) + 3 x 90 minut sesji superwizyjnych (etap III) = 48 h zeg. webinariów pogłębionych + 90 minut sesji feedbackowej na zakończenie procesu = razem 150 h dydaktycznych + minimalnie 45 h dydaktycznych pracy własnej nad zadaniami domowymi po poszczególnych modułach + literatura obowiązkowa 10 h dydaktycznych pracy własnej
    • Łącznie 205 godzin dydaktycznych w ramach kursu
  • Certyfikat i legitymację licencyjną
  • Darmowy dostęp do trzech superwizji grupowych online po zakończeniu kursu do wykorzystania w okresie 24 miesięcy po zakończeniu szkolenia



Zapisy na szkolenie

Psychologia Doświadczeń Subiektywnych

Kontakt

W przypadku pytań odnośnie szkolenia bądź terminów serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Anna Jera
tel. +48 667 951 ... pokaż numer
e-mail: biuro@instytutbennewicz.pl

Formularz zapisu na szkolenie







    Chcę otrzymać fakturę VAT

    [group dane-faktura clear_on_hide]







    [/group]

    Call Now Button+48 667 951 750